Geoblog.pl    brzuszkidwa    Podróże    Azja południowo-wschodnia    Stolica

Stolica

Laos
Laos, Vientane

E: Galeria zdjęć jest cały czas uzupełniana, ponieważ na bieżąco jest je czasem trudno wstawiać z powodu wolnego netu lub jego braku. Dziś dodaliśmy zdjęcia z Halong, Luang Prabang oraz opis i zdjęcia z wyspy Cat Ba.

Jeśli chodzi o przeglądanie zdjęć, to najwygodniej jest nie zamykać każdego zdjęcia osobno, tylko jak się otworzy już pierwsze z nowej galerii, klikać na prawą stronę zdjęcia, by pokazało się kolejne.

A: Kilka uwag o alkoholu (dla zainteresowanych). Jak wiadomo alkohol może występować w trzech postaciach: piwa, wina i wódki. W normalnym świecie gradacja cenowa pokrywa się z gradacją procentową, co uważam za słuszne, ale być może dla niektórych niesprawiedliwe. W Laosie jest bardziej sprawiedliwie (dla niektórych), ale mnie logicznie: piwo laotańskie (0,64 litra) - 10. tys. kipów (1,2 dol), wino - 6 tys. kipów, wódka ryżowa (0,33 litra) - 5 tys. (0,6 dol). Piwo jest bardzo dobre, wino odradzam (kolor i smak zbliżony do arbuzowej landrynki); wódka ryżowa bardzo przyzwoita. Nie chce mi się rozwijać tego tematu o dodatkowe przemyślenia, gdyż nie mam takich przemyśleń.